Choć cały rynek reklamy zewnętrznej odczuwa wpływ nowych
technologii, nigdzie nie jest on tak widoczny jak w segmencie
Digital Out of Home. – Nowe technologie i ich stały rozwój w DOOH
to kluczowy aspekt budowania przewagi tej kategorii mediów,
dając dostęp do efektywnej i angażującej reklamy – podkreśla
Agnieszka Wilczyńska, head of AD sales development IMS.
Segment Digital Out of Home tylko w 2024 roku urósł o ponad 36
proc. do 257,2 mln – wynika z danych IAB Polska/PwC AdEx. Z kolei
dane OOHLife cytowane w Raporcie Strategicznym IAB Polska
mówią, że wymienione medium rosło w ostatnich trzech latach w
średnim tempie prawie 34 proc.
JAK TECHNOLOGIE
ZMIENIAJĄ RYNEK
DIGITAL OUT OF HOME
SEGMENT
DIGITAL OUT OF
HOME TYLKO W
2024 ROKU
URÓSŁ O
PONAD 36
PROC.
25
www.wirtualnemedia.pl
Justyna Dąbrowska-Cydzik