Dodatek OOH/ DOOH

Odkryj dodatek pełen inspiracji!

Choć cały rynek reklamy zewnętrznej odczuwa wpływ nowych

technologii, nigdzie nie jest on tak widoczny jak w segmencie

Digital Out of Home. – Nowe technologie i ich stały rozwój w DOOH

to kluczowy aspekt budowania przewagi tej kategorii mediów,

dając dostęp do efektywnej i angażującej reklamy – podkreśla

Agnieszka Wilczyńska, head of AD sales development IMS.

Segment Digital Out of Home tylko w 2024 roku urósł o ponad 36

proc. do 257,2 mln – wynika z danych IAB Polska/PwC AdEx. Z kolei

dane OOHLife cytowane w Raporcie Strategicznym IAB Polska

mówią, że wymienione medium rosło w ostatnich trzech latach w

średnim tempie prawie 34 proc.

JAK TECHNOLOGIE

ZMIENIAJĄ RYNEK

DIGITAL OUT OF HOME

SEGMENT

DIGITAL OUT OF

HOME TYLKO W

2024 ROKU

URÓSŁ O

PONAD 36

PROC.

25

www.wirtualnemedia.pl

Justyna Dąbrowska-Cydzik